بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رکورد جهانی ساپینتو در استقلال| دیدن چهار مدیر در یک فصل!

  • کد خبر: ۱۵۹۸۰۵
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
رکورد جهانی ساپینتو در استقلال| دیدن چهار مدیر در یک فصل!
اگر مدیرعامل جدید استقلال بعد از دربی انتخاب شود، ریکاردو ساپینتو چهارمین مدیر را هم در باشگاه استقلال رویت خواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ریکاردو ساپینتو فصل را با مدیریت مصطفی آجورلو آغاز کرد. او سپس با علی فتح الله‌زاده به همکاری ادامه داد و در نهایت با تغییراتی که اخیرا در باشگاه استقلال ایجاد شده، حجت کریمی به عنوان سرپرست اداره امور این باشگاه را به عهده گرفته است.

کار با دو مدیرعامل و یک سرپرست که به نوعی همه مسولیت‌ها را در باشگاه استقلال به عهد دارد تا همین جا نیز یک رکورد عجیب برای ساپینتو محسوب می‌شود اما ممکن است با انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال این رکورد دست نیافتنی‌تر شود!

طبق شنیده‌ها قرار است بعد از دربی مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شوند که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، ساپینتو با چهار مدیر و مسئول در یک فصل دست همکاری فشرده که این یک رکورد جهانی محسوب می‌شود و بعید است که ساپینتو در طول دوران مربیگری و بازیگری خود باشگاهی به این بی ثباتی در بخش مدیریت دیده باشد.

شاید اگر هر سرمربی دیگری بود، میانه‌های راه استقلال را ترک می‌کرد اما احساس نیاز ساپینتو به کار در استقلال و احیای مربیگری خود، سبب شد این مربی با چنین شرایطی به کار در استقلال ادامه دهد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->